سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 نیایش - هیئت پیروان قرآن و عترت(ع) شهرستان اندیمشک

نیایش

جمعه 87 آذر 1 ساعت 4:13 عصر

خدایا ! اگر مرا از خود برانی به که پناه آورم. و اگر به خودم واگذاری به که روی آورم.

خدایا ! قسم به تو که بنده ی مخلصی نبودم. و سرمایه ی خدایی خویش را به غیر تو ارزان فروختم. تو چنان بر من بخشیدی که گویی هیچ گناهی نکرده ام و چنان از من گذشتی که گویی خطایی نکرده ام. تا آنجا که گمان بردم اصلاً مرا نمی بینی و لغزش هایم را نمی دانی. و یا مرا به خود وانهاده ای و از خود دور ساخته ای. پس وای بر من از آنچه با غیر تو به سر بردم و از آنچه جز تو دوست داشتم.

خدایا ! تو خود می دانی و بر من از خودم آگاه تری که اگر امیدی به رحمت تو و عفو و صفح بی نهایت تو نداشتم ، یک لحظه به زندگی کردن تن نمی دادم و اگر نبود وعده ی مغفرت تو و راهی برای نزدیکی به تو ، خود را رها می کردم !


نوشته شده توسط : پیام مرادی

نظرات ديگران [ نظر]


:لیست کامل یاداشت ها  :

 


 
>